Svar på frågorna

Vart kommer ditt löshår ifrån?
Svar: Rapunzelofsweden var stället!

Är du tillsammans med någon eller är du singel?
Svar: Ja ;-)

Jag antar att du går i 9:an, så vilken gymnasielinje tänker du välja?
Svar: Jag går i 8an. Funderar på stylistprogrammet på plusgymnasiet.

Favorit klädaffär? (irl) och favorit onlineshop?
Svar: Irl: H&M och Weekday. Online: Modekungen.

Hur lång är du?
Svar: Ungefär 1670 mm.

Vad är det gulligaste du vet?
Svar: Oj, det finns sjukt mycket gulliga saker. Med tanke på att 50% av allt jag pratar
om på en dag är gulligt så...

Hur många poäng har du i skolan? favoritämne?
Svar: Poäng vet jag inte. Favoritämnena är idrott och bild.

Om du nu är singel, längtar du efter ett förhållande?
Svar: Haha ja jag är singel. Ibland gör man väl det.

Vad är enklast, att ha tjejkompisar eller killkompisar?
Svar: Killkompisar förfan! Love them!

Vad vill du helst jobba med i framtiden?
Svar: Stylist, fotograf eller designer.

Har du pussat Johan Palm jao?!
Svar: Ja det har jag jao!

Ska du på någon festival i sommar?
Svar: Jajamen! Putte I Parken! (The new place to be, så att säga.)

Är du nöjd med ditt utseende? Jag tycker att du är sjuukt fin!
Svar: Nej. Helt nöjd är man aldrig.

Tycker inte du att du är alldeles för smal? Det tycker jag
Svar: Haha nä!

Lockigt eller rakt hår? motivera.
Svar: Näej! Inte en sånhär fråga. Jag tycker att båda är sjukt snyggt.

Hur många converse har du?
Svar: Jag har tre par äkta. Svarta, röda och gula.

Vad använder du för mascara?
Svar: Massa olika. Någon från maxfactor mfl.

Hur fixar du ditt hår?
Svar: Just det, det skulle jag fixa en video om. Men ledorden är mycket hårspray och tupering.

Vill du gifta dig?
Svar: Jaa det vill jag!

Vad tycker du om ju bi? (JB)
Svar: Kan det vara Justin Bieber du menar? Tycker väl inget speciellt om den pöjken.

Vart vill du bo när du blir äldre?
Svar: I ett hus tänkte jag mig. Eller en lägenhet i centrala Stockholm, ja de vill jag!

Vad tycker du om dig själv?
Svar: Om jag hade haft mig själv som kompis hade jag nog inte stått ut en dag.
Haha, stackars mina fina vänner!

Vill du ha tattoo eller piercing?
Svar: Jag vill ha båda. Ett hjärta på insidan av handleden och en piercing under munnen
på höger sida.

Mittbena eller snedbena?
Svar: Snedbena!

Hur ser din bror ut?
Svar: Mörkhårig, gröna ögon. Återkommer med bild.

Vad har du för mobil?
Svar: Sony Ericson xperia x10 mini gold.

Videblogg snart?
Svar: Om ni vill så sure.

Röker du eller dricker du?
Svar: Absolut inte!

Vilka bloggar följer du dagligen?
Svar: Viktor Frisk's, Erik Andersson, Kenza Zouiten, FashiontoastElin Kero,
Lisaplace och Jakob Andersson.

Vilken är ditt eget favoritfoto?
Svar: För tillfället.



Kollar du på Big Brother?
Svar: Ja det är klart! Håller på Martin, förut gillade jag Rodney också. Men nej då fejkade
äckliga tv11 röstningen så han åkte ut.

Vad brukar din väckarklocka stå på?
Svar: 05.55

Kan du cykla baklänges?
Svar: Alltid! Jag gör inget annat?

Vad har du för betyg i svenska, spanska och SO (S-ämnena)?
Svar: MVG, VG, MVG.

Favoritfilm?
Svar: Bra fråga. Gillar djävulen bär prada, titantic och sanctum

Vilka stilar tycker du är coola?
Svar: Scene stilen!

Jag har precis köpt mig ett par dr Martens (faktiskt efter att jag sett de i din blogg) men
jag vet inte hur jag ska matcha de. Vad tycker du?
Svar: Sommartid ett par korta slitna jeansshorts, vitt pösigt linne och en skinnjacka över.
När det är lite kallare kör du på en svart kortare klänning och svarta transparenta strumpbyxor.

Har du linser?
Svar: Jajamen!

What fragrance are you using at most?
Svar: Can Can by Paris Hilton and You Rock by Laila Bagge.

Vad har du för platt/locktång?
Svar: BaByliss iCurl.

Har du piercing eller tatuering?
Svar: Nej.

Hur ofta använder du löshår?
Svar: Tillräckligt ofta. Men nu ska jag antagligen klippa in det i håret så att det passar perfekt.

Vilket schampoo och balsam använder du?
Svar: Tresemmé tror jag.

Vilken är din favoritattraktion på Liseberg?
Svar: Ooh värstingarna! Kanonen, uppswinget, hödskräcken, uppskjutet och dom.
Jag antar att jag kommer älska atmosfear!


Kommentarer
Postat av: Linn

Fan vad coolt att du har pussat Palm ;D

2011-05-26 @ 11:16:11
Postat av: AnnaWK

Ja det är jag som har fotat headern i min blogg :)

2011-05-26 @ 11:45:29
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: tess

Ja några har ju men de är långt ifrån alla bokhandlare som har. Men de finns bra webbshoppar...



http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=4895

http://www.scrapbruket.com/

http://www.arkivetdesign.se/

http://www.pema.cc/scrapbooking-c-102-1.aspx

http://www.creativica.se/myshop/myshop_start.php?APPID=2



Dessa använder jag... sedan finns ju vår egen butik i stan och Ljuva änglar i Karlstad...



2011-05-26 @ 11:49:39
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0