In project



Nu har jag äntligen lite tid över till bloggen! Det känns som jag packat upp och ner saker i flera dygn.
Ja det är ju iochförsig nästan så... Ignorera alla fula flyttkartonger!
Här ovan ser ni en av favoritdelarna i mitt rum, en av mina klädställningar - den med ljusare kläder.

Kvällen igår hos Louise blev hur lyckad som helst! Några filmer från en helt galen sak vi gjorde
ska jag allt kunna fixa. En liten ledtråd är att jag sprang baklänges och ramlade, Madde och Louise
ramlade in i häcken. Naej, inte så fullt normalt va?!


Kommentarer
Postat av: sodfie

2011-05-22 @ 19:36:21
Postat av: sofie

alltså sara har du funderat på att bli antingen modell eller fotograf :O (L)

2011-05-22 @ 19:37:31
Postat av: Jennifer

Favoritämnet just nu är bild för att det är det enklaste ämnet, haha..

Vill också ha en sån klädställning :)

2011-05-22 @ 23:17:42
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/
Postat av: jenna

Jesper är en killkompis till mig typ som en bror, vadårå? :)

2011-05-23 @ 19:36:50
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0