Frågor & Svar



Det har trillat in endel frågor bland kommentarer och mail så jag tänkte svara på de.

Vilket program ska du på på gymnasiet?
Bra fråga, funderar också på det. Jag vill bli stylist, fotograf eller något som är konstrelaterat.
Så hantverksprogrammet  (Stylist på plusgymnasiet) funderar jag på.

Gillar du bäst lockigt eller rakt hår?
Jag har varit besatt av min plattång men det börjar lägga sig nu när jag märkt att mitt hår inte
håller sig platt, så hur kul är det liksom? Men lockigt hår är superfint.

Är det inte jobbigt att ha löshår?
Nej. (Ooh drygarn)

Vad använder du för smink?
Foundation, puder, mascara, eyeliner och kajal.

Har du något bra musiktips?
Håkan Hellström, Hardcore Superstar, Veronica Maggio,.

Vad blir ditt nästa klädinköp?
Är sugen på ett par gula jeans, men även en gul skjorta. (Dock inte tillsammans, haha. Det skulle
bli för mycket kycklingstyle)

Kollar du på Big Brother?
Håll i er! Ja det gör jag. Tycker bäst om Martin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Martin för att han beter sig bra eller bara är jävligt snygg? ;)

2011-05-06 @ 23:30:29
Postat av: sandra

jag funderade på att bli stylist med:) låter jättekul, men tyvärr inte högskoleförberedande <3

2011-05-07 @ 00:08:03
URL: http://sandrahanson.blogg.se/
Postat av: lara

Hej!



Nu har jag frågestund på min blogg!

Så om det är något du undrar eller

vill fråga, så fråga på:D



Kram!



(skickar bara till dom som har komenterat i min blogg)

2011-05-07 @ 10:26:28
URL: http://baralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0