Saker jag stör mig på...

Angelica frisyren - Ålrajt! Bara för att små b-modebloggare klipper samma frisyr
som Angelica Blick blir de inte automatiskt världens mest superfantastiska modebloggare.
Tyvärr verkar de stackarna tro det...

Cykelbyxor - Det kan vara bland det fulaste som existerar! Jag trodde inte att något
skulle toppa de ljusrosa haremsbyxorna från Gina Tricot för något år sedan. Men se på fan
visst kom det något värre. Haha åh de är så groteskt fula, oavsett färg!

Sprintur - Wow vad duktiga ni är som skriver att ni ska ut och springa! *Klapp klapp*
Är det nu folk ska få dåligt samvete över att ni skriver saker som ni sedan inte utför?

Bara 6 månader sen - Sjukt att folk upptäcker exempelvis Bruno Mars låt Lazy Song
ungefär 6 månader efter att hans album släpps och då lyssnar plötsligt alla på den!
Tänk på oss då som redan lyssnat sönder den 2 månader innan ni ens visste att den fanns?

Kornblått - Sure det är en superfin färg (har jag länge tyckt för att poängtera). Men efter att
Lisa (lisaplace) skrev om en kornblå byxdress är de små b-modebloggarna framme igen.
"Åh korn blått är ju min favoritfärg" "Gillar denhär bandeaun i kornblått eftersom jag är
inne på den färgen nu". Man bara, oj sammanträffande efter att Lisa skrivit om den 2
dagar tidigare...

Ordet "inspo" - Helt ärligt, vad är det för ord?! Inspo... inte förkortning av inspiration
iallafall. Insporation? Bra Sverige.


Lite av det ovanstående kanske ni kan ta med en nypa salt.
Jag skulle kunna göra denna lista milslång och störa mig på allt i min väg, exempelvis
en jäkla fluga som surrar vid elementet. Det stör jag mig på.



Kommentarer
Postat av: Aida

Tack så mycket! :D den svarta är från Gina tricot och den vita är från Kappahl :)

2011-06-27 @ 23:17:53
URL: http://xaiidas.blogg.se/
Postat av: A.

Svar: Tack. :) Min kompis Nathalie har gjort den & hon kan förklara bättre än jag! Så gå in & fråga henne isf ---> http://nathalienaslund.blogg.se . :)

2011-06-28 @ 14:13:38
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0