Q/A

Q/A

Vart kommer din rutiga skjorta ifrån?
Gina Tricot, köpt förra året i Oktober för 199,50 ,- Glöm inte dedär viktiga
50 örena! Viktigt viktigt!


Hur fick du produkterna från ACO?
Sponsrad av de härliga personerna där.


Vilken är din favorittidning?
ELLE! Helt klart. Men även Digital Foto och Kamera&Bild.


Haha åh Solsidan! Vilket avsnitt är din favorit?
Oj haha! Jag tror att det är sista med bröllopet, Oves 40-årsfest och avsnittet
där Fredde upptäcker att Kristjan är Sveriges rikaste.


Gillar du Tokio Hotel och isådanafall vilken är din favoritlåt med de?
Jo det gör jag faktiskt. Bill är ju sjukt snygg, Hilf Mir Fliegen, Durch den monsun och
Mädchen aus dem all.



Denna dag har jag varit hos farmor och farfar eftersom farfar fyller år imorgon så det blev
ett litet minifirande. Senare ikväll ska jag titta på "Att göra en pudel" som går på tv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TH är coola!

2011-06-26 @ 23:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0