Hemma!

Efter nästan två veckor utan att ha bloggat sitter jag här igen.
Varför, så länge undrar ni? Eller det kanske ni inte gör, men hursomhelst.

Förra veckan var det PIP onsdag-lördag, jag var där med kompisar och öste järnet och
drog på mig en förkyldning, sista dagen kunde jag helt seriöst inte prata. Mer om det senare.
Direkt på söndagen efteråt drog jag med familjen till Tanumstrand/Grebbestad och har
spenderat en fin vecka där. Tackar Standler, Frida, Steff och Sebbe för att ni gjorde en stor del av tiden.

Hursomhelst, bilder kommer. Dessutom har jag funderat lite, och kommit fram till att man
ibland måste testa saker för att verkligen veta om det passar en... Ni lär märka vad jag menar.

Hemma bra men borta bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0